loading...
Sony Xperia M Dual - C2005
آخرین ارسال های انجمن
محمدحسین بازدید : 1299 نظرات (5)

سلام. اگه شما هم مثل من تا حالا سیانوژن ۱۲ یا ۱۲.۱ رو نصب کرده باشید احتمالن به مزخرف بودن ریکاوریش پی بردید.

با ریکاوریش به جز آپدیت خود رام هیچ چیز دیگه‌ای رو نمیتونید فلش بزنید.

اما با این روش میتونید برای همیشه از شر اون ریکاوری مسخره خلاص بشد.

اگه الان یه ریکاوری به جز اون ریکاوری الکی دارید میتونید فایل ریکاوری زیر رو دانلود کنید و فلش بزنید.

اگه الان از سیانوژن 12 استفاده می‌کنید میتونید از طریق ترمینال نصبش کنید.

برای نصب از طریق ترمینال ابتدا فایل زیپ ریکاوری رو باز کنید و فایل FOTAKernel.img رو تو کارت SD ذخیره کنید

بعد برید تو ترمینال و دستور su رو وارد کنید و اینتر بزنید. به برنامه دسترسی رو بدید و دستور زیر رو وارد کنید:

dd if=/ext_card/FOTAKernel.img of=/dev/block/platform/msm_sdcc.1/by-name/FOTAKernel

بعدش گوشی رو ریست کنید. الان باید ریکاوری عوض شده باشه.

من بعد از اینکار چند بار رام عوض کردم ولی دیگه اون ریکاوری بیخود نیومد.

من لینک ۲تا ریکاوری رو براتون میزارم به سلیقه خودتون میتونید یکیش رو انتخاب کنید.

 

File Type: zip FOTA-TWRP.zip -  (9.48 MB, 5326 views)
File Type: zip FOTA-CWM.zip - (8.55 MB, 7688 views) 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط HS70 در تاریخ 1394/06/07 و 3:53 دقیقه ارسال شده است

روشی هم هست که بشه ریکاوری خود سیانوژن رو برگردوند؟
پاسخ : با همین روش ریکاوری cwm رو نصب کن

این نظر توسط حسین در تاریخ 1394/06/06 و 9:46 دقیقه ارسال شده است

دوستان رام Resurrection Remix 5.5.3 ریکاوری خیلی مسخره ایی داشت الان با این روش CWM رو نصب کردم موقعی که میخواستم واردش بشم گوشیم روی logo ثابت میموند اما TWRP رو نصب کردم مشکلی نداشت و الان دارم ازش استفاده می کنم

این نظر توسط salahoddin rasouli در تاریخ 1394/05/07 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

این ریکاوری من عوض نمیشه not fuond میده
پاسخ : اون فایل کرنل رو بزار تو مموری کارت

این نظر توسط سپهر در تاریخ 1394/04/26 و 13:15 دقیقه ارسال شده است

سلام برای cm12.1 چجوری عوض کنم ریکاوریشو واقعا مسخرس هیچی نمیتونم نصب کنمشکلک
پاسخ : این روش هم برای ۱۲ هست هم برای ۱۲.۱ .فرقی نداره

این نظر توسط salahoddin rasouli در تاریخ 1394/04/17 و 23:04 دقیقه ارسال شده است

سلام برای من Permission denied مشکل کجاست؟
پاسخ : گوشیت روت شده؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای ثبت نام در خبرنامه پیامکی میتونید یه پیامک به شماره زیر بفرستید: 30006444302005
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 191
  • بازدید ماه : 318
  • بازدید سال : 2,313
  • بازدید کلی : 124,490