loading...
Sony Xperia M Dual - C2005
آخرین ارسال های انجمن
محمدحسین بازدید : 1053 نظرات (10)

AOSP/CAF for Xperia M, ROM for the Sony Xperia M

سلام

این کاستوم رام نسخه Beta5 هست و دیگه آپدیت نمیشه

اونطور که دیدم 3G رو ساپورت نمیکنه.

هر دوتا سیمکارت رو میاره بالا از app2sd هم پشتیبانی میکنه (تستش کردم جواب داد)

ورژن اندرویدش هم 4.4.4 هست.

دانلود

من که کاستوم رام سیانوژن رو گوشیم نصب بود رفتم تو ریکاوری و همینطوری نصبش کردم که نصب شد ولی موقع بالا اومدن رو لوگوی اولی گیر میکرد و نمیومد بالا. وقتی از تو منوی ریکاوری گوشی رو فکتوری ریست کردم اومد بالا. اگه میخواین از این کاستوم رام استفاده کنید میتونید با برنامه های بک آپ مثل تیتانیوم بک آپ از برنامه هاتون بک آپ بگیرید و تو این رام ریستورش کنید.

فقط این رام روت نیست که باید روتش کنید.

برای روتش هم میتونید برنامه SuperSU رو از تو ریکاوری نصب کنید. دانلود SuperSU

اگه عشق بازی هستید و گوشیتون فضای کافی برای بازی ها رو نداره پیشنهاد میکنم این رام رو نصب کنید 

 

Contributors
ROM OS Version: 4.4.x KitKat
ROM Kernel: Linux 3.4.x
ROM Firmware Required: Stock 4.3 Firmware
Based On: AOSP

Version Information
Status: Beta


دوستان این نسخه لالی‌پاپش هست. هنوز کامل تستش نکردم.

https://www.mediafire.com/?ht2awfj74du31dc

 

 

 

اینم چندتا اسکرین شات از این رام:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها AOSP , CodeAurora ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط SAM در تاریخ 1394/08/14 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش لطف كن فايلهاي سايت رو روي يه آپلودسنتر درست حسابي نصب كن مديا فاير وسط دانلود با اين اينترنت تخيلي ايران قطع ميشه آپلو بوي و ... اين همه سايت چرا گير دادي به مديا فاير
پاسخ : سلام. من آپلود نکردم. از سایت xda کپی کردم

این نظر توسط hm در تاریخ 1394/05/29 و 17:00 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز وقت بخير يه سئوال خيلي واجب داشتم خواهش ميكنم راهنمايي كنيد
براي آنلاك كردن بوت لودر هر كاري ميكنم نميتونم نه با فلش تول نه فست بوت چون هر وقت ميخوام با گوشي به صورت فست بوت به لپ تاپ وصل بشم درايور ازم ميخواد و نه فست بوت و نه فلش تول گوشيم رو نميشناسن در حالي كه نرم افزار مديريت سوني گوشيم رو كامل ميشناسه از كجا ميتونم درايور گوشيم رو پيدا كنم البته ويندوزم ايكس پي پك 3 هست و گوشيم هم c2005 دو سيم
ممنون
پاسخ : سلام
با کمک این برنامه درایور گوشیتون رو دانلود کنید:
http://adbdriver.com/upload/AdbDriverInstaller.exe

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/05/26 و 11:39 دقیقه ارسال شده است

واسه من سیمکارت ها را نمیاره
پاسخ : برو تو تنظیمات. قسمت سیمکارتها. اونجا باید ۲تاشو فعال کنی

این نظر توسط hb در تاریخ 1394/04/28 و 12:11 دقیقه ارسال شده است

سلام،نتیجه تست نسخه لالی پا چی شد
پاسخ : رو دوسیم جواب نداد

این نظر توسط a در تاریخ 1394/04/21 و 0:43 دقیقه ارسال شده است

سلام آپدیت این رام رو قرار نمیدید
پاسخ : نسخه لالی‌پاپش رو گذاشتم ولی تستش نکردم هنوز

این نظر توسط hadi در تاریخ 1394/04/14 و 19:22 دقیقه ارسال شده است

احیانا ورژن جدیدی این رام نیومده؟
پاسخ : نسخه لالی‌پاپش اومده. نوشته بودن با فلش زدن اون پچ گوشی دوسیم رو هم ساپورت میکنه. یه بار نصبش کردم نیومد بالا. دوباره تستش میکنم. اگه کسی تستش کرده بگه چطور بوده

این نظر توسط hadi در تاریخ 1394/04/13 و 18:46 دقیقه ارسال شده است

ضمنا دوست عزیز آموزش استفاده از xposed installer و مود Ultimate Dynamic Navbar رو بزارید .
شما نرمم افزار اول رو نصب کنیذ و مودی که نوشتم رو روش نصب کنید الته اجرای نرم افزار فوق و مود روی آن هم آموزش بدهید.
با اجرای مود فوق یکی از بزرگترین مشکلات این گوشی یعنی دکمه های نرم افزاری آن که همیشه قسمت زیادی از صفحه نمایش این گوشی را اشغال کرده کنترل خواهید کرد حتی به راحتی شکل این سه دکمه را می توانید تغییر دهید
پاسخ : باشه در اولین فرصت

این نظر توسط hadi در تاریخ 1394/04/13 و 18:36 دقیقه ارسال شده است

سلام،آره داداش مطمینم میگم4 تا 5 ماهه دارم ازش استفاده میکنم 3g هم رایتل هم همراه اول راحت جواب میده فقیط یکی از سیم هات رو باید 3g بزاری اونیکی رو 2g بقیه اش حله.
موقع رومینگ R مینویسه کاملا متوجه میشی .پس رومینگ نیست .
البته این رام یه گیرهای کوچیک داره ولی اونقدر نبوده که باعث بشه من عوضش کنم
در حال حاضر این بهترین رام ممکنه

این نظر توسط saeed در تاریخ 1394/04/13 و 12:31 دقیقه ارسال شده است

دوستان منم از ایرانسل استفاده کردم 3g بود تو رومینگم نبود
رام خوبیه بازی ها رو به راحتی انتقال میده به کارت حافظه
ایراد خاصی نداره
هر دو سیمم ساپورت میکنه

این نظر توسط hadi در تاریخ 1394/04/07 و 20:21 دقیقه ارسال شده است

اقا این رام قابلیت 3g داره من حدودا 4 ماهه دارم از این رام استفاده میکنم رایتل راحت جواب میده
پاسخ : مطمئنی؟
شاید روی رومینگه!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای ثبت نام در خبرنامه پیامکی میتونید یه پیامک به شماره زیر بفرستید: 30006444302005
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 334
  • بازدید سال : 2,329
  • بازدید کلی : 124,506