loading...
Sony Xperia M Dual - C2005
آخرین ارسال های انجمن

سلام. من یه گوشی اکسپریا ام دارم به همین دلیل این وبلاگ رو درست کردم تا در مورد برنامه ها، رام ها، آموزش روت کردن و ... مطلب بزارم

 برای بحث و سوال در مورد رام‌ها، برنامه‌ها، آموزش‌ها و ... میتونید از انجمن سایت استفاده کنید.

برای ثبت‌نام کلیک کنید.


مراحل نصب کاستوم رام:

  1. آنلاک کردن بوتلودر
  2. نصب ریکاوری
  3. نصب کاستوم رام

 کاستوم‌رام‌های کیت‌کت:

کاستوم‌رام‌های لالی‌پاپ:

 کاستوم‌رام‌های مارشمالو:

 

 کاستوم‌رام‌های تک‌سیم:

 کاستوم‌رام‌های تست نشده:

(در این قسمت رام‌هایی که هنوز فرصت نکردم تستشون کنم رو قرار می‌دم. اگه کسی تستش کرد بگه)

  مطالب سایت:



توجه: برای نصب کاستوم رام باید ورژن فعلی اندروید گوشیتان 4.3 باشد.

 قبل از نصب کاستوم رام رو گوشیتون حتمن یه بک‌آپ از گوشیتون بگیرید.

به نظر من بهتره از تو منوی ریکاوری بک‌آپ بگیرید تا بدون هیچ دردسری بتونید ریستورش کنید

 بعد از نصب هر کاستوم رام هم میتونید برنامه های گوگل رو نصب کنید. با توجه به ورژن اندرویدتون میتونید برنامه های گوگل رو از اینجا دانلود کنید

اونایی که میخوان کاستوم رام نصب کنن پیشنهاد من سیانوژن ۱۲.۱ هست.

نکته : برای مدل تک سیم کارت اکسپریا ام کاستوم رام های بیشتری عرضه شده. اگه کسی خواست ازشون استفاده کنه باید اول رام اصلی مدل تک سیمکارت (C1905) رو فلش بزنه بعد کاستوم رام های مربوط به اون رو نصب کنه. اینطوری فقط یه سیمکارت بالا میاد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط jj در تاریخ 1395/04/23 و 10:28 دقیقه ارسال شده است

باعرض سلام به خدمت مدیریت محترم سایت، واقعا که سایت بسیار کامل،موضوعات کاربردی،وحجم بالا آمدن سایت خیلی کم است،با تشکر از مدیریت سایت

این نظر توسط مهدی منطق در تاریخ 1394/09/20 و 20:20 دقیقه ارسال شده است

سلام اگه ممکنه آدرس تلگرام بدید تا سوالمو اونجا مطرح کنم.فکرکنم زودتر به جواب برسم.ممنونم

این نظر توسط salahoddin rasouli در تاریخ 1394/04/18 و 11:30 دقیقه ارسال شده است

سلام شما اگه از رام ستوک استفاده میکنید
آپدیت جدید براتون اومده؟
نوشته : New system update availble 15.5.A.1.5
پاسخ : سلام. نه من از کاستوم رام استفاده میکنم

این نظر توسط سلام در تاریخ 1394/04/17 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

سلام ادمسن جان .. بدبخت شدم .. شارژ گوشی تموم شد دیگه بالا نیومد ... سه روز زدم یه شارژ نشد .. نه فلش مد میره نه فست بوت ... به سیستم وصل می کنم qhusb می شناسه ... با فلش اسیتول هم فلش نشد .
پاسخ : سلام. شاید بریک شده

این نظر توسط salahoddin rasouli در تاریخ 1394/04/17 و 20:52 دقیقه ارسال شده است

سلام
اولا کسی در راه خدا کمک نمیکنه
ثانیا تو شهرمون کسی رابط کاربری براش مهم نیست و از این گوشی 10 -12 تا بیشتر نیش
ثالثا مث اقای عادل منصوری که رام برای xperia x8 ساخت و فروختش هم هزینه اش کم بود هم رام بسیار عالی بود
اگر چنین کسی پیدا بشه که عالیه

این نظر توسط salahoddin rasouli در تاریخ 1394/04/17 و 14:00 دقیقه ارسال شده است

سلام ی مورد
ببینید شماکه سایت دارین اگه میتونید از چند دوست و آشنا کمک بگیرید و کارهای xda رو برای Xperia M Dual انجام بدن
که هم سایت کاربران بیشتری داشته باشنه نه دوستان ازین گوشی خسته بشند
پاسخ : شما کسی رو میشناسی در راه خدا کمک کنه؟

من خودم از گوشیم خسته شدم. اگه پول داشتم C4 میگرفتم شکلک

این نظر توسط salahoddin rasouli در تاریخ 1394/04/16 و 13:07 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید
میخواستم یک پیشنهادی برای سایتمون داشته باشم
در صورت امکان اگه میتونید نظرات رو قفط برای اعضا نگذارید گاهی کسانی هستند که سرسری وارد میشوند و نگاهی میندازند بتونند نظر بدن و ناچار به ثبت نام نشوند
مثلا خود من اینقدر که رمز و پسورد گوناگون دارم اگه ویندوز بزنم بد بخت میشم چون نمیدونم کدوم اکانت و کدوم رمز با همن و طوری باشه که همیشه لازم به ثبت نام نباشه
اگه دوستان مشتاق باشند خودشون ثبت نام میکنند
با تشکر
پاسخ : سلام. تشکر
اگه منظورت مطالب سایته که نیاز نیست عضو باشن
ولی اگه انجمن سایت منظورت باشه نمیشه. فکر نکنم این قابلیت رو داشته باشه که کاربران مهمان هم بتونن پست بزارن

این نظر توسط salahoddin rasouli در تاریخ 1394/04/10 و 9:50 دقیقه ارسال شده است

ممنون فرستادم

این نظر توسط salahoddin rasouli در تاریخ 1394/04/09 و 13:19 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشد
من salahoddin از کاربران شما هستم امروز اموزش تغیر رابط کاربری به z3 رو به طور کامل با برنامه های مورد نیارش قرار دادم
پست را که ارسال کردم اما در ارسال های انجمن نیومده
آیا پست ها باید زیر نظر شما تایید شوند یا در هنگاه ارسال مشکلی پیش اومده؟
پاسخ : سلام
موقع ارسال پست باید بری تو انجمن. اینی که فرستادی به عنوان یه مطلب تو سایت اضافه شده که باید تایید بشه.
برو تو انجمن پست رو ارسال کن

این نظر توسط محسن در تاریخ 1394/03/21 و 19:53 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از سایت خوبتون قرار بود اموزش فقط حالت تری جی را روی کاستم رام سیانوژن توضیح بدید
پاسخ : سلام
همین امروز فردا میزارم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای ثبت نام در خبرنامه پیامکی میتونید یه پیامک به شماره زیر بفرستید: 30006444302005
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 222
  • بازدید ماه : 349
  • بازدید سال : 2,344
  • بازدید کلی : 124,521