loading...
Sony Xperia M Dual - C2005
آخرین ارسال های انجمن
محمدحسین بازدید : 928 نظرات (4)

با سلام. کاستوم‌رام AOSP یه نسخه مخصوص گوشی‌های دوسیم کارت داره که تازه اومده

اندرویدش لالی‌پاپ با ورژن ۵.۱.۱ 

برای دانلودش اینجا کلیک کنید.

 برای فعال کردن ۲سیم باید این پچ رو فلش بزنید.

 

اگه نصبش کردین نظرتون رو در مورد بگید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط emperor در تاریخ 1394/05/23 و 22:03 دقیقه ارسال شده است

سلام این رام کدای دستوری *111# یا *555# رو نمیگیره بقیه رام ها هم اینطوریه یا فقط این اینطوره گوشیم دو سیم
پاسخ : سلام. نمیدونم. واسه تک سیم که مشکلی نداره

این نظر توسط امیر در تاریخ 1394/05/13 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید
به چندتا مشکل دیگه برخوردم
1. فایل منیجر نداره از اینترنت گوشی با فایفای هم دانلود کردم نصب نمیشه میگه باز کردن فایل ممکن نیست تیک منابع ناشناس رو هم زدم ولی بازم نصب نشد
بعد این ترمیناتور واسه نصب ریکاوری بهتر که میگید کجاست؟؟؟؟
پاسخ : یه فایل منجر دیگه امتحان کن.
اگه ترمینال نبودش از بازار دانلودش کن

این نظر توسط امیر در تاریخ 1394/05/11 و 21:26 دقیقه ارسال شده است

سلام من رام رو با ریکاوری فلش زدم خیلی خوبه ولی یک مشکله اساسی دارم حالا که میخوام پچ رو نصب کنم دیگه ریکاوری در کار نیست کرنل هم که عوض میکنم دیگه گوشی لود نمیشه
چحوری ریکاوری نصب کنم روش ؟؟؟؟؟؟
پاسخ : سلام
طبق این آموزش عمل کن:
http://www.c2005.ir/post/14

این نظر توسط حسین در تاریخ 1394/05/04 و 18:02 دقیقه ارسال شده است

خیلی تشکر. نصب شد ولی خیلی طول میکشه بیاد بالا.
از دو تا سیم کارتم پشتیبانی میکنه.از نظر من که سیانوژن 11 و 12.1 نصب کردم خیلی بهتره.اصلا قابل مقایسه نیست.ولی برای من یه سیم اجرا نکرد ولی دوتا سیم کارت گذاشتم اجرا کرد.الان روز دوم که نصب کاملا ازش راضی ام


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای ثبت نام در خبرنامه پیامکی میتونید یه پیامک به شماره زیر بفرستید: 30006444302005
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 316
  • بازدید سال : 2,311
  • بازدید کلی : 124,488